Провести GreenPassion (живлення від Google) | Правопорядку Дозволяє стежити за очі в небо. | 
07-05-2009, 06:18 PM
|  | Має багато врожай | | Реєстрація: січень 2009 Розміщення: Michigan
Повідомлення: 1028
Thanks: 641 Thanked 618 Times за 365 повідомлень
Rep Power: 134 | | Чому увічнення "Один фунт на завод" по DEA?
Я сиджу тут дивляться MSNBC спеціального з наркотиків в Америці.
Одним з найбільш поширених заявах поліції & DEA в тому, що кожна рослина дасть один фунт. Вони показали різні рости будинках вони Busted, деякі з них були великі операції, а інші були рівні або трохи краще, ніж рости шафі кімнати. У кожному випадку вони стверджували, що кожна рослина дасть один фунт марихуани і встановлене значення, вулиця здавалася мені дуже і дуже високі.
Мені цікаво, як багато хто з вас, хто вирощує власний для лікувальних цілей добилися врожайності одного фунта за рослина?
Я теж цікаво, скільки насправді ростуть на прибуток.
Навіть з точки зору пацієнтів медичних установ, ви продаєте деякі з ваших рости на прибуток? Я розумію, це спокусливо, особливо для тих з нас, хто виживають на SSDI. Є тільки кілька людей, які знають, що я юридичну можливість робити сьогодні, і кожний з них запропонували продати надлишковий для отримання прибутку як засіб мені допомогти фінансово. Особисто я не піти цим шляхом, тому що я не думаю, що можна виробляти достатню кількість врожаю кожного є якісь надлишок і інших є те, що я не хотів би мати свій правовий статус на загрозу для декількох сотень доларів.
Чи є члени цього сайту готова обговорити цей аспект нашого співтовариства?
Я бачу людей, говорять про зростаючу фунтів врожаю і це змушує мене задатися питанням, я просто бути наївними.
Я думав про інше питанні, який я не знаю відповіді.
У Каліфорнії вони dispensorary системи. Природно, що вони є люди, зовнішніх по відношенню до їх організації, які вирощують марихуану і "перенесення" його dispensorary для відправлення на тих, хто здійснює медичну карту марихуани.
Досягається Природно, ця передача буде заручитися окупності витрат Тим не менш, мені цікаво, як найбільший прибуток.
Хіба рівній накопичений на вулиці, або ж ці особи роблять це з співчуття?
Я поняття не маю про це всю систему, і я цікаво, тому що є люди, в Мічігані, щоб боротьба з аналогічної системи в нашій державі.
__________________ Клацніть Якщо ви хочете допомогти знайти Best Vaporizers на планеті
Остання редакція Річард Сови Дзеркало; на 07-05-2009 06:39 PM.
| | Наступний користувач сказав Дякую Річарду Сови дзеркало цей пост: | | 
07-05-2009, 07:32 PM
|  | . | | Реєстрація: червень 2009
Повідомлень: 80
Thanks: 53 Поблагодарили 103 раз в 54 повідомленнях
Rep Power: 30 | |
якщо я не отримаю принаймні 3 # S однієї рослини на відкритому повітрі, я кидаю, що штам, і замінити його чимось коштує Хавін в саду. 
в приміщеннях і овочів на пару місяців зазвичай і в результаті близько 2 заводи в більшості випадків ...
I Dont робити Калі і я даю мій дар, щоб мед люди так що ціни не важливі для мене.
__________________
Я біжу основному tgagear тут. | 
07-05-2009, 08:41 PM
|  | Г-жа Goodwrench | | Реєстрація: Mar 2009 Місце розташування: США
Повідомлень: 202
Thanks: 172 Поблагодарили 115 раз в 70 повідомленнях
Rep Power: 53 | | Цитата:
Спочатку Написав Карім ahvunyun якщо я не отримаю принаймні 3 # S однієї рослини на відкритому повітрі, я кидаю, що штам, і замінити його чимось коштує Хавін в саду. 
в приміщеннях і овочів на пару місяців зазвичай і в результаті близько 2 заводи в більшості випадків ...
I Dont робити Калі і я даю мій дар, щоб мед люди так що ціни не важливі для мене. | Значить, ви кажете, що ви зазвичай отримуєте ~ 2 кг. на заводі, суха вага, при вирощуванні в приміщеннях?
Якщо це так, ви є частиною неймовірно незначна меншість, брат мій. Розкажи мені свій секрет!
__________________ Прагнення позбавити людство майже завжди є помилковим Фронту закликають керувати нею. - HL Менкен | 
07-05-2009, 08:50 PM
| | Навчання від вас усіх! | | Реєстрація: Apr 2009 Розташування: у цій планеті
Повідомлень: 838
Thanks: 802 Thanked 787 Times у 454 повідомленнях
Rep Power: 161 | |
[цитата \u003d Річард Сови Дзеркало; 125010]
Я теж цікаво, скільки насправді ростуть на прибуток. На мою думку, ми не повинні вимагати від будь-якої держави-члена розкривати, якщо він зростає на прибуток, то це супутники на НУО після неї! Ми можемо багато чому навчитися в ДП не вдаючись особистого Тому, будь ласка, перед відправкою повідомлення у цій темі прочитав цю замітку | | Після 5 Користувач сказав Спасибо 4evergreen за цей пост: | | 
07-05-2009, 08:51 PM
|  | Мостобудівник | | Реєстрація: березень 2008 Розташування: Канада будинку ввічливий, Айя!
Повідомлень: 12845
Thanks: 14595 Поблагодарили 10641 Times в 5406 Повідомлення
Rep Power: 500 | |
У мене є два patiants. Я не робив гроші з них і не буду приймати, але вони наполягли на сприяння певним зростанням витрат на інші шляхи і взяв мене за покупками для речей для рослин. Я запропонував внести пожертвування в центрі співчуття і ніхто ніколи не відповіла, і я спробував кілька разів. До цих пір ми зберегли 5 з нас забезпечені медичними потребами. І я б не продати його в разі, на іншому кінці у нас немає врожаю. Речі трапляються, прес-форм, крадіжки і т.д., так що поки я не знаю наступного врожаю збирають і лікування, я не буду ризикувати, і здається Meld добре разом, і тримати всіх нас дбали, так ні, я не тільки не буде ризикнути, я б вважав за краще робити конопляної олії і будьте готові, ніж не мати складі зробити це й потрібно.
Чи означає це ніякого сенсу?
Гроші не те, що росте біля мене, в найменшій мірі. Я не думаю, що коли-небудь змін для мене.
Світ
| | Після 3 Користувач сказав Спасибо jangel за цей пост: | | 
07-05-2009, 08:55 PM
|  | Має багато врожай | | Реєстрація: січень 2009 Розміщення: Michigan
Повідомлення: 1028
Thanks: 641 Thanked 618 Times за 365 повідомлень
Rep Power: 134 | | Цитата:
Спочатку Написав Карім ahvunyun якщо я не отримаю принаймні 3 # S однієї рослини на відкритому повітрі, я кидаю, що штам, і замінити його чимось коштує Хавін в саду. 
в приміщеннях і овочів на пару місяців зазвичай і в результаті близько 2 заводи в більшості випадків ...
I Dont робити Калі і я даю мій дар, щоб мед люди так що ціни не важливі для мене. | Не те щоб це будь-яка моя справа, але, як ви відповідність з положенням в той час як хвастощі ці успіхи? Цитата: 475,320 Обмеження на суму володіла (б) можуть мати до шести дорослих рослин і до 24 грамів марихуани корисною для кожного власника карти або опікуна, для яких марихуани виробляється. (С) може виробляти марихуану не більш ніж за чотири реєстрів власників карток ідентифікації або призначених первинний догляд одночасно. | Якщо б обмежити ростуть на 8 заводах серед 5 чоловік?
__________________ Клацніть Якщо ви хочете допомогти знайти Best Vaporizers на планеті
Остання редакція Річард Сови Дзеркало; на 07-05-2009 09:03 PM.
| 
07-05-2009, 08:59 PM
|  | Має багато врожай | | Реєстрація: січень 2009 Розміщення: Michigan
Повідомлення: 1028
Thanks: 641 Thanked 618 Times за 365 повідомлень
Rep Power: 134 | | Цитата:
Спочатку Написав 4evergreen Цитата:
Спочатку Написав Річард Сови Дзеркало Я теж цікаво, скільки насправді ростуть на прибуток. | На мою думку, ми не повинні вимагати від будь-якої держави-члена розкривати, якщо він зростає на прибуток, то це супутники на НУО після неї! Ми можемо багато чому навчитися в ДП не вдаючись особистого Тому, будь ласка, перед відправкою повідомлення у цій темі прочитав цю замітку | Та я не хотів, щоб звинуватити кого, окрім, саме це німе питання, який залишається в нашому суспільстві.
Думаю, це пов'язано з моїми почуттями, що багато хто, не дивлячись на досягнення, яких ми добилися просто ігнорувати законні засоби для нас і що ці дії ставлять нас всіх в небезпеці втратити це наполегливий права.
__________________ Клацніть Якщо ви хочете допомогти знайти Best Vaporizers на планеті
| | Наступний користувач сказав Дякую Річарду Сови дзеркало цей пост: | | 
07-05-2009, 09:05 PM
|  | Має багато врожай | | Реєстрація: січень 2009 Розміщення: Michigan
Повідомлення: 1028
Thanks: 641 Thanked 618 Times за 365 повідомлень
Rep Power: 134 | | Цитата:
Спочатку Написав jangel У мене є два хворих. Я не робив гроші з них і не буду приймати, але вони наполягли на сприяння певним зростанням витрат на інші шляхи і взяв мене за покупками для речей для рослин. Я запропонував внести пожертвування в центрі співчуття і ніхто ніколи не відповіла, і я спробував кілька разів. До цих пір ми зберегли 5 з нас забезпечені медичними потребами. І я б не продати його в разі, на іншому кінці у нас немає врожаю. Речі трапляються, прес-форм, крадіжки і т.д., так що поки я не знаю наступного врожаю збирають і лікування, я не буду ризикувати, і здається Meld добре разом, і тримати всіх нас дбали, так ні, я не тільки не буде ризикнути, я б вважав за краще робити конопляної олії і будьте готові, ніж не мати складі зробити це й потрібно.
Чи означає це ніякого сенсу?
Гроші не те, що росте біля мене, в найменшій мірі. Я не думаю, що коли-небудь змін для мене.
Світ | Що ви описали те, що я маю на увазі. Я тільки питаю набором цих питань, щоб зрозуміти, як йти за решту відповідно Тим не менше, зростаюче ефективно.
__________________ Клацніть Якщо ви хочете допомогти знайти Best Vaporizers на планеті
| 
07-05-2009, 09:13 PM
|  | Мостобудівник | | Реєстрація: березень 2008 Розташування: Канада будинку ввічливий, Айя!
Повідомлень: 12845
Thanks: 14595 Поблагодарили 10641 Times в 5406 Повідомлення
Rep Power: 500 | |
Кожна особа, щоб зрозуміти, що з їх власних Річард. Частина того, що тут йдеться.
Світ
| 
07-05-2009, 10:29 вечора
|  | Call Me 430 | | Реєстрація: грудень 2008 Розміщення: gr8t Білий Північ
Повідомлення: 2147
Thanks: 5634 Поблагодарили 2268 таймс "у 1291 Повідомлення
Rep Power: 292 | |
Річард, де я перебуваю в Канаді нашу ліцензію від федерального уряду на основі індивідуального користування / необхідності. Моя ліцензія на 5 гр. / День, який дозволяє мені мати 25 рослини, що виростають 1165 гр. на сайті та 150 гр. здійснювати на моєму обличчі.
Якщо додати до цього пацієнтові в залежності від їх конкретних потреб / г / день, що б збільшити мій налічує також. Я може зрости ще на людину в один день вона залежить, якщо я в стані здоров'я і мудро, якщо я можу насправді ростуть будь-якого доброго теж. \\
Якщо б я її продати або Give It Away ж зарядом торгівлею. Навіть якщо хтось дає мені буханець хліба, за це ж справа. Наші законодавці, необхідно, щоб отримати контроль над реальністю сказати, допомагаючи один для медицини є торгівля. Звучить досить німим.
| 
07-05-2009, 10:41 вечора
| | HSIC | | Реєстрація: грудень 1969
Повідомлення: 4029
Thanks: 0 Thanked 4,294,967,295 Times у повідомленні 4294967295
Rep Power: 2340 | |
Я зібрав один фунт з одного заводу приміщенні --- один раз на 20 років!
Тим не менше, я багато років до цього стають менш ніж 1 / 2 унції на заводі ...
Я ніколи не продаються в будь-якому банку медичної пацієнта і не міг заснути вночі, якщо @ я. У мене є друзі, які є законними, але які буквально висмоктують при зростаючому .... це і є константа драми ... ріс ... помилками .... цвіллю ... тепло .... Ви nmae це ... вони здається щоб отримати його. Тому я воронка розміром 1 / 2 фунта шляху або так за врожай. Інші Buddy є Off / On зі своїм садом .... і я покривають його в разі потреби також. Третя особа отримує приємний мішок обрізків, що вони роблять масло і виходять до кільком людям. Нарешті, хороший друг, який не є законним, а хто знаходиться в процесі, який був діагностований з основними кістково на 30 також отримує шишки мішок OOF тут і там ....
і так .... з $ 400 в місяць + в електричних рахунків і 15K в стоматологічних робіт, що і стоматологічного та медичного страхування компанії ухилився і пішов від мене підвісний законопроектів ... Я кинув трохи там деякий час і зробив відчутні прибутки. .. всі з яких прямо в кишеню IMPLANT дантиста. Я не відчуваю приплив би там не було ... і в моїх очах ... Я був ображений корпоративної (як страхування співпрацю та високу орто долар / імплантат хлопець), і тільки>>> збалансований <<<речі.
Весь інший час ... Я диму стільки, скільки може, і коли отримує старі речі я роблю хеш з неї і дим, що.
Ми теж допускаються тільки 2 унцій в розпорядженні. Однак ми можемо квітка 3 рослини на карту (карта 2 сім'ї), тому в нас є 6 MONSTER рослини ... кожен baskking під своїм 600 л.с. як наш сад ... плюс кілька засідань у Центрі "про всяк випадок" От глюк і я втратив одного / W two ... which у DWC / hydroton завжди здається, що відбувається один раз на цикл ...
ми зможемо боротися за більш, якщо є проблема, і ми в кінцевому підсумку в ccourt ... і мій аргумент буде те, що я можу зростати 6 заводів і я не повинен бути примушений до них погано ростуть просто зупинитися у своїй вазі межа.
врешті-решт .. F 'Em ... f'em alll.
Якщо де-F-tards хочемо говорити про злочин .... подивіться на мої витрати на медичне обслуговування Ю. А. BASTUUURDS!
Over And Out ... правові та розростатися.
WW
| | Після 4 Користувач сказав Спасибо HSIC за цей пост: | | 
07-05-2009, 10:53 вечора
|  | . | | Реєстрація: червень 2009
Повідомлень: 80
Thanks: 53 Поблагодарили 103 раз в 54 повідомленнях
Rep Power: 30 | | Цитата:
Спочатку Написав Гвоздики Значить, ви кажете, що ви зазвичай отримуєте ~ 2 кг. на заводі, суха вага, при вирощуванні в приміщеннях?
Якщо це так, ви є частиною неймовірно незначна меншість, брат мій. Розкажи мені свій секрет!  | Ніяких секретів тут ...
Я заводу клони в 40 галонів складі жолобів.
овочів на 3 місяці.
Квітка до дозрівання.
врожаю.
"таємно", це дуже багато напруженої роботи.
__________________
Я біжу основному tgagear тут. | | Після 2 Користувач сказав Спасибо Карім ahvunyun за цей пост: | | 
07-05-2009, 10:56 вечора
| | HSIC | | Реєстрація: грудень 1969
Повідомлення: 4029
Thanks: 0 Thanked 4,294,967,295 Times у повідомленні 4294967295
Rep Power: 2340 | |
Моє держава в даний час переглядають 'Вихователь ", вимоги і paramters і незабаром може вносити зміни до thaat області.
В даний час не існує обмеження на кількість людей, яких ви можете "caregive" для. В даний час більшість людей також розглянути питання про термін "Вихователь", як хтось росте Meds для когось ще, хто може, т / виграв "Т / не хочуть / ETC.
Держава хоче, щоб змінити це сказати, що "Вихователь" не тільки той, хто може зрости / MMJ отримати для своїх пацієнтів ... Але хтось повинен буде довести, що вони роблять набагато більше для них не тільки ростуть (і ПРОДАТИ .. на жаль), в тому числі їх до лікаря, gooing в магазин за ними ... і взагалі піклуватися про них у всіх аспектах життя.
Lotsa люди є sqwaukin '/ / / Я на їхньому боці ... але в той же час .... Я знаю дуже багато хлопці ... деякі з яких не є юридичними собі і не курю ... хто приймає прапор і хапаючи 10-15 пацієнтів ... розпалювання BIG ЗРОСТАЄ .... а потім ЗАРЯДНІ ці нещасні між $ 200 і $ 300 за унцію за їх Meds.
Якщо б вони були зростаючі і віддати його цим людям ..., а потім "роблять щось інше" з видобутком .... я міг стояти за те, що вони роблять. Якщо вони навчають своїх patirents How To Grow шляху поки вони не зможуть стати самодостатнім я міг стояти за те, що вони роблять
Але ... Я не можу стояти за ПРОДАЖ Meds до хворих людей. Був один раз на термін званих "Співчуття" у Каліфорнії .... вони відкрили КЛУБИ під парасолькою, що ... а потім ... Ну .... жадібності увійшов ..... а то ... то Це велика гра гроші з Meds час продати більше, як значення вулиці .....
Це дуже тонка лінія .... Але головне для мене є те, що "диспансерів і ростуть, а потім продавати іншим пацієнтом хвора людина не той ... і я відчуваю, що stronlgt ********** ************ ** Якщо ви збираєтеся продавати будь-які ваші Meds на прибуток вона повинна бути тим, хто працює і Бена за мішок на зарплати НЕ .... Для тих, хто доводиться вибирати ДОПОМОГИ продовольчих або необхідності друга!
Have Friggin Dammit СЕРЦЕ !!!!!!
WW
Остання редакція I8ntLucky_UR; на 07-05-2009 11:08 вечора. Підстава: мова
| | Після 5 Користувач сказав Спасибо HSIC за цей пост: | | 
07-05-2009, 11:00 вечора
| | Токін & Smokin | | Реєстрація: червень 2009
Повідомлень: 42
Thanks: 2 Поблагодарили 24 раз в 22 повідомленнях
Rep Power: 27 | |
Мені, Я живу в державі, де зелених карт є, моя кімната Мати має психічний стан, який я думаю, на підставах phsycological він має право на використання каннабіса як ліки, з огляду на кількість ліки, і які препарати він брав перш ніж намагатися канабісу. Він approuched його shirnk про застосування до "зеленої карти", але він його незгоду з нею. Я вірю, що він виступає проти, тому що мій сусід doesn't доведеться заплатити його outragious цін для написання percriptions і vists Emergancy офісі, тому що, коли він знаходиться на своєму regualr Meds мій сусід по кімнаті sevral карт короткий повного палубу і прості мурах на кухні може викликати emergancey Віст на shirnk, або в місцеву лікарню для пострілу, щоб його заспокоїти. Проста спільна 2-3 рази на день зупиняється, що криза коли-небудь відбувалося. Я вирішив почати рости симетричного поставляти його, тому він не повинен нанести Загальна Хоровод, надмірно завищеними цінами, а якість possiably питання, пов'язані з цим районом. Також я є студентом цілісний medicen і травами, і вона є однією з форм освіти. Нарешті я знаходжу це цікаво і весело, і хотіли б мати у кваліфікації тільки він закінчить кінця світу. Я курив з нагоди, але не більше ніж один раз на блакитний місяця і сумніваюся, що просто тому, що я росту, що вона стане Somthing я користуюся в. Я не медичне стан, який заслуговує медичного призначення для себе. Однак я знаю людей, які мають хронічних захворювань, які можуть отримувати пропозиції каннабіса з метою поліпшення якості їхнього життя. Я не думаю, що actully може вирости симетричним продавати її іншим з метою одержання прибутку. Я бачив багато дітей, щоб я пішов до школи зі зловживанням його та її житті були гірше для нього, є відомі люди, для яких їх наступній спільній всі вони думають про людей, які дійсно не можуть веселитися, якщо вони не є високими. Я не думаю, я зможу допомогти Sombody зробити.
Зростаюча для мене буде, improveing якості життя іншого. Selfishly я міг би додати, тому що я повинен жити з ним, якщо він повертається на Meds. Крім того, свою щось робити, я міг би зробити це в будь-якому випадку, якщо у мене не було, що причина, але я, швидше за все, до кінця donateing або викинути кінцевий продукт, просто щоб дізнатися, як такі, що я можу додати її на всі інші речі, які я alraedy можна зробити.
Дим їх у доброму здоров'ї
Джо
| | Цей користувач сказав Дякую HerbalJoe за цей пост: | | 
07-05-2009, 11:13 вечора
|  | STONED iLeSO | | Реєстрація: липень 2008 Розташування: на скелі, що плавав у просторі
Повідомлення: 4514
Thanks: 412 Поблагодарили 2954 таймс "у 1772 Повідомлення
Rep Power: 460 | | Цитата:
Спочатку Написав скло Уотсон Моє держава в даний час переглядають 'Вихователь ", вимоги і paramters і незабаром може вносити зміни до thaat області.
В даний час не існує обмеження на кількість людей, яких ви можете "caregive" для. В даний час більшість людей також розглянути питання про термін "Вихователь", як хтось росте Meds для когось ще, хто може, т / виграв "Т / не хочуть / ETC.
Держава хоче, щоб змінити це сказати, що "Вихователь" не тільки той, хто може зрости / MMJ отримати для своїх пацієнтів ... Але хтось повинен буде довести, що вони роблять набагато більше для них не тільки ростуть (і ПРОДАТИ .. на жаль), в тому числі їх до лікаря, gooing в магазин за ними ... і взагалі піклуватися про них у всіх аспектах життя.
Lotsa люди є sqwaukin '/ / / Я на їхньому боці ... але в той же час .... Я знаю дуже багато хлопці ... деякі з яких не є юридичними собі і не курю ... хто приймає прапор і хапаючи 10-15 пацієнтів ... розпалювання BIG ЗРОСТАЄ .... а потім ЗАРЯДНІ ці нещасні між $ 200 і $ 300 за унцію за їх Meds.
Якщо б вони були зростаючі і віддати його цим людям ..., а потім "роблять щось інше" з видобутком .... я міг стояти за те, що вони роблять. Якщо вони навчають своїх patirents How To Grow шляху поки вони не зможуть стати самодостатнім я міг стояти за те, що вони роблять
Але ... Я не можу стояти за ПРОДАЖ Meds до хворих людей. Був один раз на термін званих "Співчуття" у Каліфорнії .... вони відкрили КЛУБИ під парасолькою, що ... а потім ... Ну .... жадібності увійшов ..... а то ... то Це велика гра гроші з Meds час продати більше, як значення вулиці .....
Це дуже тонка лінія .... Але головне для мене є те, що "диспансерів і ростуть, а потім продавати іншим пацієнтом хвора людина не той ... і я відчуваю, що stronlgt ********** ************ ** Якщо ви збираєтеся продавати будь-які ваші Meds на прибуток вона повинна бути тим, хто працює і Бена за мішок на зарплати НЕ .... Для тих, хто доводиться вибирати ДОПОМОГИ продовольчих або необхідності друга!
Have afuckin СЕРЦЕ Dammit !!!!!!
WW |
Я повністю згоден з цією заявою.
Я маю на увазі ваші не краще, ніж фармацевтичної галузі! , Який ми всі розрядні CH о.
Я можу зрозуміти, продаж ATCOST ЦІНА. для покриття електричних законопроектів для росту і т.д., але при 200-300 за унцію. ваш просто іншого дилера. і ви робите вигляд Med співтовариство схожий на фарс.
Я визнаю, є ті, які просто хочуть рости і продавати. але заради ФКС. Dont сховатися під жалісливий мед банера як сватається! Якщо ви просто хочете зробити це вирощують і продають на законних підставах, як і в стилі чином кафе. визнати це і боротьба за це!
Її також ваше право це зробити. Я повністю згоден з ним, якщо його це зробити. але, щоб сховатися за хворими людьми змушує вас гірше, ніж сволочи ми намагаємося позбутися зайвого наші власні.
вони дійсно повинні повністю легалізувати бур'янів. якщо нічого іншого, щоб покласти прибуток орієнтована сволочі, як це з бізнесу.
__________________ Як тільки ви Sativa Ви не повертатися | | Після 2 Користувач сказав Спасибо ileso за цей пост: | | 
07-05-2009, 11:21 вечора
| | Токін & Smokin | | Реєстрація: червень 2009
Повідомлень: 42
Thanks: 2 Поблагодарили 24 раз в 22 повідомленнях
Rep Power: 27 | | Цитата:
Спочатку Написав ileso вони дійсно повинні повністю легалізувати бур'янів. якщо нічого іншого, щоб покласти прибуток орієнтована сволочі, як це з бізнесу. | Я отримую, що я дійсно зробити, але невже ви думаєте, що це буде leagalizeing позбавитися від тих, хто прагне отримати з цього вигоду? Я сумніваюся в цьому, вони будуть просто більш великі і впливові люди вигоду від неї. Я б скоріше насіння його contoled і виключно в медичних цілях, то побачити його на полиці в Walmart в повсякденне низькими цінами, так корпорації можуть отримати багаті поза ним.
Джо
| 
07-05-2009, 11:26 вечора
|  | Call Me 430 | | Реєстрація: грудень 2008 Розміщення: gr8t Білий Північ
Повідомлення: 2147
Thanks: 5634 Поблагодарили 2268 таймс "у 1291 Повідомлення
Rep Power: 292 | |
Якщо хтось йде шляхом належного процесу і юридично воно росте і юридично продає її по-моєму, не може покладати провину на цю людину. Якби це було не на чорному ринку ціни не будуть високими. Це незаконна торгівля наркотиками, яка встановлює ціни на ліки.
Якщо хтось вкладає час, зусилля, догляд і гроші на щось хороше зростаючої це не їхня вина, ціна, що це таке в кінці дня. Чи можуть вони продати його за меншу? Може бути, але десь уздовж лінії хтось стане його назад до місця, де вулиці дозволяють.
І я бачив, люди використання мед MJ, оскільки це було їхнім законним шляхом просто використовувати його, щоб він йде в обох напрямках. Вони можуть бути просто боротьба з незаконним користувачем воювати, але чому б не ухилятися від куль і сховатися за перебування з тюрми?
| | Цей користувач сказав Дякую I8ntLucky_UR за цей пост: | | 
07-05-2009, 11:40 вечора
| | HSIC | | Реєстрація: грудень 1969
Повідомлення: 4029
Thanks: 0 Thanked 4,294,967,295 Times у повідомленні 4294967295
Rep Power: 2340 | |
MMJ мій огляд лікар сказав мені, в цьому році, коли я підтвердив, що вона також спостерігається зростання людей, які намагаються стати правовою просто ухилитися від володіння зборів / ETC. і отримати високі без медичної необхідності.
і, таким чином, вона тепер буде бачити тільки пацієнти 35 років і старше. (I'm Olde farte .. не турбується тут!) Hoiwever .... це говорить про те, що люди розсовують кордону ... або лежав або продажу іншим особам ... змінюють обличчя MMJ ...
ІМО ... Ціни на MMJ задаються ті, хто прагне заробити багато $ $ $ і більше нічого. Так ... якщо ви Give It Away або продати його за безцінь спекулянтам хтось може від вас .... РАЗ .... а потім вирізати невдячними ВИКЛ сволота і знайти когось дійсно потребують допомоги.
просто тому, що хто-то шахрая не витирати особисту відповідальність за власні дії / продажу за високими цінами іншим людям мед.
Існує ніщо так сумно, як життя без Співчуття ....
WW
| | Цей користувач сказав Дякую HSIC за цей пост: | | 
07-06-2009, 12:01 ранку
|  | Call Me 430 | | Реєстрація: грудень 2008 Розміщення: gr8t Білий Північ
Повідомлення: 2147
Thanks: 5634 Поблагодарили 2268 таймс "у 1291 Повідомлення
Rep Power: 292 | | Цитата:
Спочатку Написав скло Уотсон MMJ мій огляд лікар сказав мені, в цьому році, коли я підтвердив, що вона також спостерігається зростання людей, які намагаються стати правовою просто ухилитися від володіння зборів / ETC. і отримати високі без медичної необхідності.
і, таким чином, вона тепер буде бачити тільки пацієнти 35 років і старше. (I'm Olde farte .. не турбується тут!) Hoiwever .... це говорить про те, що люди розсовують кордону ... або лежав або продажу іншим особам ... змінюють обличчя MMJ ...
ІМО ... Ціни на MMJ задаються ті, хто прагне заробити багато $ $ $ і більше нічого. Так ... якщо ви Give It Away або продати його за безцінь спекулянтам хтось може від вас .... РАЗ .... а потім вирізати невдячними ВИКЛ сволота і знайти когось дійсно потребують допомоги.
просто тому, що хто-то шахрая не витирати особисту відповідальність за власні дії / продажу за високими цінами іншим людям мед.
Існує ніщо так сумно, як життя без Співчуття ....
WW | WW Я згоден з Вами, наскільки наше життя необхідно співчуття. Але, як і життя деяких людей заробляти гроші і віддавати її в той час як інші можуть ніколи не вистачить.
Якщо МЮ в цілому повинні бути правові то кожен може рости воно не курять це то ціна буде копійки. Усі пропозиції та попиту немає. ІМО
| | Після 2 Користувач сказав Спасибо I8ntLucky_UR за цей пост: | | 
07-06-2009, 02:39 AM
|  | STONED iLeSO | | Реєстрація: липень 2008 Розташування: на скелі, що плавав у просторі
Повідомлення: 4514
Thanks: 412 Поблагодарили 2954 таймс "у 1772 Повідомлення
Rep Power: 460 | |
добре.
як cammomile чай!
Я хотів cammomile чай, і ростуть мої власні. doesn't вона коштувала мені нічого. Я знаю, що можу купити її у гігантських багатомільйонних чаю компанії, але я Dont.
якщо канабіс є де-законодавчий (яка є те, що я проповідую, а не легалізація), люди мають можливість вибору.
на даний момент, якщо Вам потрібно мед і ви не виростити його. Ринкова ціна встановлюється спекулянти .. на нелегальний ринок. (як зазначено в попередньому коментарі)
Я хочу сказати, що, з огляду на можливості ніхто не купив би купити його за свої необгрунтовані ціни на сьогодні і що у вище ринкової конкуренції рада буде насправді привести ціни до рівня більш респектабельним
| | Після 3 Користувач сказав Спасибо ileso за цей пост: | | | Пристосування для нарізання | | | | Режими дисплея | Лінійний вигляд |
Правила користування
| Ви не може Створювати нові теми Ви не може Опублікувати відповіді Ви не може Поштові вкладення Ви не може Редагувати власні повідомлення HTML код Поза | | | Часовий пояс GMT +4. Час 02:53 AM. |